top of page

Free2live Group

Offentlig·24 medlemmer

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Struktur og kategorier i CBD hamp webshop

Jeg kiggede for nylig på forskellige sider med hamp produkter, fordi jeg prøver at forstå, hvordan de er opbygget. Undervejs fandt jeg https://rawhemp.eu/da/ og blev lidt nysgerrig på deres struktur. Siden ser ud til at have flere kategorier som CBD olie, blomster og hash. Derudover er der også sektioner med terpener, vape produkter og isolater. Jeg lagde mærke til, at der også er informationssider som FAQ og noget om lovgivning. Det virker som en blanding af webshop og informationsside. Jeg er dog stadig lidt i tvivl om, hvordan man bedst bruger sådan en side.

9 visninger

Jeg har også været inde på den side en enkelt gang, da jeg søgte efter information om CBD olie. Det jeg bemærkede, var at der findes flere koncentrationer og forskellige typer produkter. Udover olie er der også blomster, hash og ekstrakter, som er opdelt i menuen. Der er også sektioner med tilbehør som vaporizers og andre ting. Samtidig er der en nyhedssektion, hvor forskellige emner bliver forklaret. Jeg fik dog kun et hurtigt overblik og gik ikke i dybden.

Medlemmer

• Harsh RoyHarsh Roy
    Harsh Roy
  • Ganry Fort
    Ganry Fort
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • Billie Nikelson
    Billie Nikelson
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
bottom of page