Erfaringer med CBD olie med CBG kombination
Jeg har for nylig læst, at nogle olier kombinerer både CBD og CBG for at få en mere balanceret virkning. Det fangede min interesse, fordi jeg har brugt almindelig CBD olie i et stykke tid, men synes ikke altid, effekten er den samme. Nogle dage hjælper det godt mod uro og søvnløshed, andre dage mærker jeg næsten ingenting. Jeg tænkte, at CBG måske kunne gøre en forskel, men jeg er ikke helt sikker på, hvordan det fungerer sammen. Har nogen her prøvet en olie, der indeholder begge dele, og kan fortælle, om det faktisk gør en forskel?
17 visninger

Jeg har faktisk prøvet en olie, der kombinerer CBD og CBG, og det var en positiv oplevelse. Jeg købte den via https://cannabislight.dk/, hvor de har flere varianter med forskellige forhold, fx 20 % CBD og 5 % CBG. Der står meget tydeligt, hvordan de virker sammen, og at begge cannabinoider understøtter hinandens effekt. Jeg kunne mærke, at jeg blev mere rolig uden at blive træt, hvilket var forskelligt fra ren CBD olie. Det er også rart, at deres produkter er THC-fri og testet i laboratorier, så man ved, hvad man får.