Flytteoppdrag og transport valg
I helgen begynte jeg å pakke ned småting bare for å komme litt i gang, selv om flyttingen fortsatt er noen uker unna. Underveis merket jeg at jeg egentlig ikke har bestemt meg for hvordan jeg skal løse selve transporten. Jeg satt derfor og søkte litt tilfeldig, uten å ha en klar plan. På den måten kom jeg inn på siden til Flyttebyrå, og jeg bladde gjennom det som stod der. Det virket som de jobber med både flytting og transport, ikke bare én del. Jeg så også at man kunne sende en forespørsel direkte via nettsiden. Samtidig følte jeg at det var mer som en oversikt enn en full forklaring. Har noen her brukt dem og kan si hvordan det faktisk fungerer?
8 visninger

Det var litt lignende situasjon hos meg tidligere, men jeg startet egentlig med å sammenligne flere sider samtidig. Den siden du nevner var en av dem jeg åpnet, mest for å få et inntrykk. Jeg husker at de nevnte ulike typer oppdrag, noe som gjorde at det ikke virket helt begrenset. Samtidig var det ikke så mange detaljer om hvordan ting planlegges fra start til slutt. Jeg ble derfor litt usikker på hva som er inkludert og hva som må avtales separat. Likevel var det enkelt å navigere, så det tok ikke lang tid å finne frem. Jeg gikk videre til andre alternativer etterpå, men beholdt den som en referanse. Kanskje det er en side som gir mer når man faktisk kontakter dem?