top of page

Free2live Group

Offentlig·22 medlemmer

Madina Tarin
Madina Tarin

Svårt att hinna med bokföring lokalt

Hej alla. Jag har haft mitt företag i Jönköping ett tag nu och känner att administrationen blivit tyngre med tiden. Bokföring och ekonomiska uppgifter kräver mer uppmärksamhet än jag först trodde. Det är inte bara att registrera siffror, utan även att förstå helheten och se till att allt stämmer. Ofta sitter jag med detta på kvällarna och känner att det tar energi från annat arbete. Jag vill gärna ha bättre struktur men vet inte riktigt hur jag ska lösa det själv. Därför undrar jag hur andra företagare i området hanterar sin redovisning.

9 visninger
Billie Nikelson
Billie Nikelson
for 3 dage siden

Hej, jag kände igen mig direkt när jag läste ditt inlägg. För mig blev det tydligt att bokföringen behövde hanteras mer strukturerat när företaget började växa. Jag sökte efter en lokal redovisningsbyrå i Jönköping som kunde hjälpa till med både löpande bokföring och ekonomiska rapporter. Det var viktigt för mig att arbetet skedde digitalt men med personlig kontakt. Jag upplevde att det gav bättre överblick och mindre stress i vardagen. På Redovisningsbyrå jönköping - Kreativ redovisning finns en tydlig beskrivning av hur redovisning, rådgivning och digitala arbetssätt kombineras för företag i området.

Medlemmer

• Harsh RoyHarsh Roy
    Harsh Roy
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • Billie Nikelson
    Billie Nikelson
  • Andrew Zarudnyi
    Andrew Zarudnyi
  • Steven Lon
    Steven Lon
bottom of page